i'll be a Munther 4 ever!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Munther.H - 31 augusti 2011 22:04

jag är jette uttråkad o lysnar på musik och har inget att göra.........men idag på raste (i skolan) så hadde jag och johanna (min kompis) lite "mys-pys" hahaha aså vi hara chillade och så så inte mys-pys på det andra sättet, hahaha men puzzar o kramizzar på er så syns vi imon!! <3

Av Munther.H - 31 augusti 2011 21:48

tja, tja, jag vet att jag bloggar lite sent men jaja, haha, men sen eller imon så ska jag be om en klocka eller 150kr för jag vill ha en jette fin klocka som bara kostar som skat 150kr meeen nu kommer dagens klipp:

hon var på vakana med the voiec och hon är ganska bra men jag vet inte om det funkar så nu kan bara klicka på länken så kommer ni se klippet, och här kommer länken: http://www.youtube.com/watch?v=XxEbr6IY45o&feature=mfu_in_order&list=UL


Av Munther.H - 30 augusti 2011 19:22

sen i framöver så kommer jag att video blogga så detta blir kanske en vlogg hehe meeeen vi får se :))

Av Munther.H - 30 augusti 2011 19:15

förlåt för att jag inte har bloggat varje dag och oxå att jag inte höll den där skiten "dagens......." skiten men nu ska jag köra "dagens videoklipp" och det ska jag holla för det är kul det är allt ifrån roliga saker till musik och seriöst och massa men idag är dagens video klipp denna:

sååååååååå sköna dom e den är faktist ganska rolig och alla i min klass går och sjunger/skriker den överallt

klicka på länken om du inte kan se klippet här och här kommer länken:http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM

Av Munther.H - 29 augusti 2011 19:55

 han är sjuuuuuukt bra titta på detta fast han gör ca 5 fel i låten oops men han e as söööt i slutet :))) kommentera gärna


Av Munther.H - 29 augusti 2011 15:12

 

                           och andra tider på året oxå, hehe

   jag älskar one pease dom e skiit snygga dock  har jag ingen själv Änn, hahaha


   

några jeans som e awesome shiiit snygga love it


jag kan inte ladda upp mer tydligen jag vet inte varför :PP meeen puzz o kramizzar på er ses sen knske :))


Av Munther.H - 29 augusti 2011 14:40

mode e faktist ett intresse hos mig för det är ganska viktigt vad jag har på mig Ibland såååå jag kommer att börja blogga om aa mode och sont jag tycker looking gooood men puzz o kramizzar på er o jag bloggar om mode i nästa inglägg som kommer aldeles straks!!!

Av Munther.H - 29 augusti 2011 13:43

som sakt äntligen hemma jag sitter o lysnar på ulrik såklart jag är oxå helkord för vi ( i skolan ) hadde en såkallad "cykel utflykt" och jag har badat i vättern idag hihi jag är ganska stolt nu bara för att det var svinkallt men varför inte? och jag doppade mig bara inte jag värkligen badade och jag har as ont i my ass och är som sakt helt slutkörd och jag både vill at min pappa ska komma hem och inte för att jag behöver höst skor men han gillar inte att köpa skor mara för att han tror att jag har massa skor meeeen det har jag inte...............meeeen jag är as trött och vi var på en annan fatti skola hahahaha såååå jävla fuuult och när vi cyklade dit så började det dåklart spöregna :(( det var as jobbigt jag hadde ju mys byxer o så och så hlev dom blöta jaha och sen skona och mer en halva klassen hadde ju tyg skor oxå........... sämsta dagen ever! så just nu e jag skit trött så jag ska lysna på festhos mange på youtube nu såååååå..........puzz o kramizzar på er ses sen :)))

Klockan X3

Om mej (min presentation)


hej, jag heter emilia och i denna bloggen så kommer jag lägga ut fina bilder som jag har hittat och skriva om dom, men sen så har jag en till blogg som heter: www.loveulrikmunther.favs.se
som handlar om min vardag, om ni vill läsa den så e ni välkommna!

Fråga mej (snälla?) C=

10 besvarade frågor

Omröstning!!!

hur ofta är du inne på denna bloggen?
 1-5 gånger pär dag!
 1-10 gånger i veckan!
 1-10 gång i månaden!
 flera gånger om dan + att jag följer den!
 någon gång då och då!
 det är första gången!
 jag gillar denna bloggen så en gång om dan typ!
 så fort jag vet att du har gjort ett inlägg så du borde låta dom komma ut på Facebook!

Latest news (senaste inlägg)!

Sök i bloggen efter inlägg!

Kalender = dagar samt veckor & månad!

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Länkar! :P

Kategorier....som jag har slutat med!

Arkiv (hur många inlägg & när)


Ovido - Quiz & Flashcards