i'll be a Munther 4 ever!

Alla inlägg under september 2011

Av Munther.H - 29 september 2011 14:41

hej hej jag är hos madde och vi har lite bilder att visa så här kommer de:-

                                                                           

Av Munther.H - 28 september 2011 19:56

shit min kompis tipsade om hennes spotifylista och där fans Filip Winther med och jag visste inte att han är en artist länger (dock inte så stor) men endå han är ju jetter bar (inte bättre än Ulrik) och han har ju talang!!! tummen upp

Av Munther.H - 28 september 2011 19:24

hej (igen) jag glämde att seja en oviktig sak o den e jag är as tröööött även att jag somnade i soffan när jag kom hem ifrån skolan jag har varigt trött hela dagen fast jag har inte gjort något alls typ :P meen jag har bevis på att jag orkar stå upp och att jag älskar USA -->

   

 

Av Munther.H - 28 september 2011 19:07

hej hej jag har presic ärigt och typ vaknat til jag e as trött meeen det e uínte det jag ville seja uta igår så hadde vi en läxa i svrenska och vi skulle göra en inervju men nån en kändis t.ex aså att man gissar på vad dom ska svara och det gjorde jag med Ulrik Munther såklart fast jag såg på video intervjuer på youtube så det är ju han som har svarat typ, haha, meen det tog 8 timmar för mig :P men jaja det är värt det om det om Ulrik :)) <3 och jag lysnar på domma låtarna nu:

Av Munther.H - 26 september 2011 19:33

hej hej den här kollen är faktist jette sööööööööt men jag ÄLSKAR ulrik Myyyyyyyyyycket mer!!!!!!!!!!!!! men här kommer lite bilder på : josh

         

                                                        

Av Munther.H - 23 september 2011 09:38

hej!, jag är grymt sjuk idag och igår var jag sjuk oxå så jag gick hem på andra rasten och idag är jag hemma också...... :P fast jag ville gå till skolan vi t.ex för att jag har musik-profil och jag vill träffa mina kompisar och var med på fotbollen på rasterna

Av Munther.H - 20 september 2011 15:24

  

ulrik på en spelning! ^^

ulrik på en spenling med massor av fans omkring sig! ^^   ulrik på en fotografering! ^^

vet inte riktigt :P / :(  ^^     ulrik på 'Allsång på skansen' och uppträder! ^^   ulrik efter 'Allsång på skansen'  ^^  

ulrik efter en spelning inför 'Universal Music Sweden' ^^

ulrik på en fotografering för MGP nordic 2009 ^^

 

ulrik är as sööööööt på 'God morgen Norge' ^^

2 bilder på ulrik som jag hittade på google, haha lol ^^

ulrik so m spelar 'boys don't cry' och har en intervju inför 'Universal music' ^^

  ulrik på en fotografering! ^^   Ulrik uppträder på 'Blog awards' den 17:e september  !!missa det inte!! ^^

en bild som jag hittade på google ^^

ulrik på någon spelning :] ^^

  

en svart-vis bild på ulrik, vet inte riktigt var han är :P ^^

ulrik som precic hadde gjort en bakot volt i programmet 'sommarlov' Och han är sexig!!! (like always) !!

   

OCH ulrik som var i Jönköping ''(SOM JAG VAR PÅ)'' för att jag bor i jönköping!

Av Munther.H - 20 september 2011 14:37

igår, i måndags: sååååå gjorde inte jag så mycket, faktist! :P

idag, tisadag: är med madde :D

imorron, onsdag: såå ska jag var med siri och bara chilla antar jag :))

torsdag: hmmm, inget, förutom att plugga, antar jag :P

fredag: vara med linnea :)

lördag: chilla gärnet! :]

söndag: ska ha ett par hundar på besök och så ska vi årdna ett fest för min syrra hon fyller.......... 29 tror jag, haha,

aja men vi syns o i nästa inlägg så kommer lite bilder det haj jag inte lagt upp på ett tag så jag gör det i nästa inlägg!! ha det gööööt tills dess :)

Klockan X3

Om mej (min presentation)


hej, jag heter emilia och i denna bloggen så kommer jag lägga ut fina bilder som jag har hittat och skriva om dom, men sen så har jag en till blogg som heter: www.loveulrikmunther.favs.se
som handlar om min vardag, om ni vill läsa den så e ni välkommna!

Fråga mej (snälla?) C=

10 besvarade frågor

Omröstning!!!

hur ofta är du inne på denna bloggen?
 1-5 gånger pär dag!
 1-10 gånger i veckan!
 1-10 gång i månaden!
 flera gånger om dan + att jag följer den!
 någon gång då och då!
 det är första gången!
 jag gillar denna bloggen så en gång om dan typ!
 så fort jag vet att du har gjort ett inlägg så du borde låta dom komma ut på Facebook!

Latest news (senaste inlägg)!

Sök i bloggen efter inlägg!

Kalender = dagar samt veckor & månad!

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar! :P

Kategorier....som jag har slutat med!

Arkiv (hur många inlägg & när)


Ovido - Quiz & Flashcards